שירותי גריסה מחיר וכיצד הוא מחושב

שירותי גניזה וארכיון זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לשירותי גניזה וארכיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

שירותי גריסה מחירשירותי גריסה יכולים להיות מתעתעים. לכאורה, אין בהם צורך אמיתי הנראה לעין. למה פשוט לא לזרוק את החומר לפח? מדוע בכלל לשלם על שירותי גריסה מחיר באמצעות שכירה של חברה המתמחה בכך?

אלא שזה רק למראית עין, שכן בעידן המודרני לשירותי גריסה יש משמעות עצומה. זהו עידן בו המידע, בטח אם זהו המידע הרגיש שלנו – שווה הרבה כסף. ואם מישהו שלא צריך ישים עליו את ידיו – נהיה בבעיה. נהוג גם לחשוב כי כיום המידע נמצא ברשת- באינטרנט. נכון, מהפכת המידע נמצאת וקורת בגלל הרשת אבל עדיים מידע רב ועצום נמצא על דפים. גם בגלל שרובנו לא התרגלנו להעלות כל דבר לרשת וגם כי כאשר מדובר על חומר ישן – כזה שנרצה בבוא הזמן להעלים, באופן טבעי הוא יהיה על נייר. וכאמור, חומר על נייר חשוף לא פחות. לא צריך להיות גאון סייבר כדי להשתלט על החומר. פשוט צריך ללכת ולהסתכל עליו ורק בזה לגרום נזק. לכן רבים רואים בתשלום על שירותי גריסה מחיר שיש לשלם בשמחה.

לפנות מקום

כל עסק מחזיק המון חומר בניירות: מסמכים, חוזים, הסכמים, חשבונות, קבלות, פרטי בנק, תיעוד עסקאות, ביטוחים, שמות ופרטי לקוחות ועוד ועוד. בעולם תחרותי כמו שלנו, חומר כזה הוא רגיש ולכן מומלץ לגרוס אותו. לצד הסכנה שבחשיפת החומר הזה, הרי שאם הזמן, כאשר בכל משרד ולו הקטן ביותר מצטברים עשרות אלפי ניירות – נדרש לעשות סדר ולפנות מקום. הדרך הטובה ביותר להיפטר מהם היא באמצעות גריסה מקצועית. נתחיל בעובדה שכיום על פי חוק וגם מבחינה בריאותית, בטיחותית ופרקטית בלתי אפשרי לשרוף חומרים כבעבר. הנזק האישי והסביבתי עלול להיות גבוה מאוד. 

גם לא נוכל לזרוק סתם כך חומר לפח, שכן באותו רגע גרמנו לו להיות חשוף לעיני כל מי שרוצה לעיין בו. קניית מגרסה היא רעיון טוב בפוטנציה אבל לא נותנת מענה פרקטי. היא קטנה ואיטית מידי ולא עושה עבודה מקצועית בסטנדרטים הגבוהים ותגזול מאיתנו זמן רב על ההתעסקות. קניית מגרסה גדולה ומקצועית גם אינה רלוונטית מבחינת שירותי גריסה מחיר. המחיר שנשלם על מגרסה שכזו לשימושנו האישי יהיה גבוה מאוד ולא בטוח שמשתלם אל מול היקף החומר. גם אם אנו נדרשים לסריקות רבות שימוש בחברה מקצועית של שירותי גריסה מחיר משתלם יותר. 

עלויות המגרסה יקרות וההוצאות הקבועות עליה גבוהות גם הן. נשים לרגע בצד את המשאבים והזמן שנדרש לו ונדבר רק על חלקי החילוף,  התיקונים, שימון המנגנון, שקיות האחסון ועוד. עבור שירותי גריסה מחיר גבוה יותר שתשלמו לחברה חיצונית אבל במצטבר זה ישתלם עבורכם הרבה יותר.

קראו עוד: שירותי גניזה לעסקים

שירותי גריסה מחיר אבטחת המידע

וכעת נגיע לעניין העיקרי. חברת גריסה מקצועית לא נותנת רק את המענה הפרקטי של סילוק החומר אלא מדגישה את החשיבות של אבטחת המידע. הרי מדובר בחומר רגיש שלא נרצה שיזלוג החוצה. עצם תהליך הגריסה חייב להיות מאובטח ברמה הגבוהה וכמובן שבסיומו לא יישאר שום זכר ממשי לחומר, שניתן לעשות בו שימוש מזיק כנגדכם.

בנקדה זו חשוב להדגיש כי שירותי גריסה מחיר אינם כוללים רק גריסה של מסמכים וניירת אלא גם גריסה של מדיה דיגיטלית כגון: דיסקים, קלטות, הארד דיסקים של מחשבים, דיסק און קי ועוד וכן פריטים פיננסיים כמו פנקסי שיקים, כרטיסי אשראי וכד'. 

שירותי גריסה מחיר ואפשרויות

שירותי גריסה מחיר נקבעים על פי כמה פרמטרים. ראשית תכיפות הפעילות. ישנם חברות ועסקים אשר השירות מגיע אליהם בפרקי זמן קבועים, כאשר בכל פעם נגרס החומר שהצטבר עד אז. שירות זה זול באופן פרופורציונלי מאשר שירות המוזמן לפי קריאה, באופן לא קבוע. ישנן גם הבדל הנובע ממיקום הגריסה. האופציה הראשונה היא להזמין ניידת עם מגרסה מקצועית לעסק שלכם. האופציה השנייה היא הובלת החומר הרגיש בצורה מאובטחת על ידי החברה אל המגרסה המרכזית שלה. 

חלק מן החברות מציות שירותי ארגון, מיון וכד' של החומר העתיד להיגרס וחלק מציעים גם אפשרויות סריקה טרום הגריסה. חלק גם מציעות גריסה של חומרים הצמודים לחומר הרגיש. כך למשל ניתן לגרוס את הקלסרים עצמם שבתוכם הניירת ולא לבזבז זמן וכוח על תהליך ההפרדה. גם הזמינות של שירותי החברה והפריסה שלה משפיעים על שירותי גריסה מחיר. ברבים מן המקרים עבודת הגריסה תצטרך להתבצע באופן מידי, לעיתים בפרקי זמן של יום ולעיתים בטווח של שעות בודדות. לעיתים תידרש עבודת סריקה במקומות מרוחקים גאוגרפית. יש לכך השפעה כמובן על המחיר של השירות. 

חברות מסוימות גם יציעו לכם אחריות או לכל הפחות התחייבות לשמירה על סודיות החומר הנגרס וכן אם תרצו תיעוד של תהליך הגריסה כדי שתהיו בטוחים שאכן בא הקץ הסופי על החומר הרגיש. בכל מקרה, שירותי גריסה מחיר הם פרמטר חשוב אבל לא הכל זה רק כסף בחיים, בטח לא כאשר מדובר בחומר חשוב מאוד. ההקפדה הראשית צריכה להיות על אמינות ומקצועיות חברת הגריסה ורק אחר כך על מחיר נוח והגון.

אולי יעניין אותכם גם: שריפת והשמדת חומר

שירותי גריסה מחיר

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

שירותי גניזה וארכיב
המרכז לשירותי גניזה וארכיון

המרכז לשירותי גניזה וארכיון מתמחה במתן מידע בתחום שירותי גניזה וארכיון, כל מה שרציתם לדעת על שירותי גניזה וארכיון. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
072-3972331
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!