שירותי גריסה בירושלים

שירותי גניזה וארכיון זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לשירותי גניזה וארכיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

שירותי גריסה בירושליםשירותים המציעים גריסת מסמכים ומדיה דיגטלית נחוצים בכל מקום ועבור כל מגזר. יש צורך בשירותי גריסה בדרום, שירותי גריסה בצפון ושירותים בכל הארץ. זה לא רק החלוקה הגאוגרפית אלא גם זהות המשתמשים בשירותים אלו. שירותי גריסה בירושלים רלוונטיים הן עבור בעלי עסקים וחברות, משרדים וארגונים והן עבור אנשים פרטיים. 

שירותי גריסה בירושלים לעסקים

נתחיל רגע עם אפשרויות והצורך של שירותי גריסת מסמכים עבור עסקים. כיום ישנם לעסקים אתגרים רבים אבל אולי המרכזי שבהם קשור לסודיות ולאבטחת המידע בעסק. זה לא רק אבטחה הנוגעת לעולמות הסייבר אלא בראש ובראשונה לשמירה על מידע חסוי הנמצא במסמכים פיזיים. ישנם אינספור מסמכים כאלו. חלקם תמימים למראה כמו חשבונות, קבלות, הסכמים מול לקוחות וספקים וחלקם הרבה יותר רגישים כמו חוזים, תוכניות תפעול ושיווק וכד'. אסור שמידע זה ייחשף בשוגג ובטח ובטח שלא כתוצאה מרשלנות פושעת. 

אבל זה לא רק חומר סודי ורגיש. גם סתם חומרים מכבידים על העסק. חשבונות וקבלות צריך לשמור למשל 7 שנים על פי חוק. בסיומם, במצטבר, אלו כמויות עצומות של נייר. וכאמור, זהו רק קצה קרחון הנייר. הדברים מביאים לכדי בלאגן רב בעסק ולתפיסת מקום נכבד (שגם עולה כסף רב) מהחלל של העסק. העניין הוא שברבים מן המקרים כבר אין צורך אמיתי בשמירת המסמכים ולכן מתבקש שימוש באותם שירותי גריסה בירושלים.

להיפטר ומהר

במידה ואנחנו מעוניינים להיפטר מהמסמכים הישנים או הרגישים, באקלים של היום אין לנו הרבה ברירות. שיפת החומר אינה רלוונטית. מרבית העסקים יתקשו למצוא מקום בו ניתן לשרוף כמות עצומה כזו של חומר בלי לגרום לנזק. ישנה גם בעיה חוקית שכן נדרשת שמירה על איכות הסביבה. אתם מעוניינים להיפטר מהם אחת ולתמיד, בצורה פשוטה ככל האפשר. הבעיה היא שרוב הפתרונות כמובן שאי אפשר להשליך את המסמכים לאשפה, מהסיבה הפשוטה שכעת הם חשופים לעיני כל מי שירצה לעיין בהם ולכו תדעו לאן הם יתגלגלו. ניתן כמובן לקנות מגרסה משרדית קטנה אבל רוב המגרסות הללו אינן חותכות את הנייר לפתיתים ממש קטנים כך שבמאמץ ניתן לשחזר את החומר ובמיוחד, הצטברות של מאות מסמכים אינה רלוונטית כל כך שכן נצטרך להשקיע ימים שלמים רק בגריסה. 

הדרך להפטר ומהר מכל הניירת היא לשכור שירותי גריסה בירושלים. ניתן לשכור שירותים הכוללים הגעה של חברת הגרסה לעסק שלכם וגריסת החומר במקום באמצעות מגרסות ניידות מתקדמות ומקצועיות ולחלופין, ניתן שהחברה תיקח איתה את כל החומר, ארוז ומאובטח, לאתר הגריסה המרכזי שלה. ניתן לעשות סוג של מנוי לפיו שירותי הגריסה ניתנים באופן קבוע לפי פרקי זמן שנקבעו או לשכור שירותי גריסה בירושלים, רק כאשר יש צורך ונצברו חומרים רבים. 

גריסה של כל דבר עם שירותי גריסה בירושלים

מקובל לחשוב כי שירותי גריסה בירושלים ניתנים רק עבור מסמכים וניירות. כמובן, שלרוב כך הם פני הדברים אבל יש חומרים רבים נוספים שחשוב מאוד לגרוס ולגרום להיעלמותם המיידית. לצד הניירות עצמן ניתן לגרוס את החומרים העוטפים אותם ובכך למנוע התעסקות עם האריזה. כך למשל ניתן לגרוס קלסרים שלמים על כל תוכנם. חומרים נוספים היכולים להיגרס עם חומרים דיגיטליים: דיסקים, קלטות, כרטיסי אשראי, צילומים רפויים, דיסק או קי, הארדיסקים של מחשבים ועוד.

קראו עוד: כמה יעלה שירותי גריסה?

גריסת מסמכים לאנשים פרטיים

גריסת מסמכים בירושלים רלוונטית גם עבור הקהל הפרטי. אומנם פלח זה של אוכלוסייה לא מחזיק בסודות עסקיים אבל כן בחומרים רגישים אחרים. לא נרצה שפרטים אודותינו (חשבונות, תשלומים וכד') יסתובבו לעיני כל. גם בית פרטי אוגר המון מסמכים. חשבונות מים, גז, חשמל, ארנונה, חשבונות בנק, מסמכי ביטוח, חוזים ישנים, מסמכים רפואיים ישנים, תעודות רכישה של מוצרים, חומרים ישנים וסיכומים מתקופת הלימודים, ועוד ניירת מגוונת אחרת. אומנם חלקים מלו אינם רגישים אבל ללא ספק ניסיון להיפטר מהם תהיה מטרד לא פשוט ויכולה גם לגרום לנו לסחוב משקלים כבדים מאוד. גם לצורך גריסה חד פעמית לא משתלם לקנות מגרסה הביתה. לכן קל יותר להזמין שירותי גריסה בירושלים לצורך סילוקם.

לבחור חכם

בחירת שירותי גריסה בירושלים נראית פשוטה במבט ראשון. בסה"כ חברה שמגיעה אליך וגורסת או לוקחת את החומר שלך לגריסה. אבל לא כך הם פני הדברים, משום שחשוב לזכור שבסופו של דבר, מדובר על חומר רגיש ובחומר רגיש יש לטפל ברגישות. זה מתחיל בכך שעל חברה כזו להיות בעלת סיווג ואמינות גבוהים שכן לא נרצה שהחומר שלנו יצא דרכה וכלה בעובדה שעליה לבצע את עבודתה על הצד הטוב ביותר ולא להשאיר זכר לחומר.

ישנם גם סטנדרטים גבוהים לגריסה עצמה. רצועות לא באות בחשבון שכן הן גדולות מידי יש צורך לגרוס לפתיתים  בסטנדרט התקני. יש חשיבות רבה גם לנושא הזמינות. לעיתים נרצה להיפטר מהחומר במהירות והזמינות של החברה חשובה מאוד. לא נרצה להתעכב רק כי לחברה אין ציוד או צוותים. חברות מקצועיות מאפשרות שירות בזמינות גבוהה לטובת הלקוח.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

שירותי גניזה וארכיב
המרכז לשירותי גניזה וארכיון

המרכז לשירותי גניזה וארכיון מתמחה במתן מידע בתחום שירותי גניזה וארכיון, כל מה שרציתם לדעת על שירותי גניזה וארכיון. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
072-3972331
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!